Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ




Ναταλία Δημητριάδη

Ιδρύτρια και Διευθύντρια Προγράμματος

 Μετά από 16ετή πορεία στον ακαδημαϊκό χώρο της διδασκαλίας στο Αμερικάνικο Κολλέγιο-Deree, αποφάσισε να ιδρύσει το κέντρο μελέτης και δραστηριοτήτων After School Club, για μαθητές δημοτικού.
Είναι κάτοχος πτυχίων Αγγλικής Γλώσσας & Λογοτεχνίας και Διοίκησης Επιχειρήσεων, με μεταπτυχιακές σπουδές σε Marketing & Διαφήμιση, προδιδακτορικό στην Αγγλική Λογοτεχνία και πολυετή έρευνα στον τομέα παιδαγωγικών και ψυχολογίας (με έμφαση στον τομέα της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης).
Αναγνωρίζοντας πόσο καθοριστικός είναι ο δρόμος που διανύει το παιδί στα πρώτα χρόνια της ζωής του για τη διαμόρφωση του χαρακτήρα του και τη συναισθηματική του ανάπτυξη, θεωρεί την ενασχόληση με παιδιά δημοτικής εκπαίδευσης ό,τι πιο ενδιαφέρον και συναρπαστικό. Αυτό που την οδήγησε στην απόφαση να ξεκινήσει αυτή τη δραστηριότητα είναι η αστείρευτη αγάπη στα παιδιά, και η πεποίθηση της ότι ανθίζουν στο κατάλληλο περιβάλλον και με τη σωστή προσέγγιση. Με αγάπη, τρυφερότητα και πανω απο όλα σεβασμό, τα παιδιά μπορούν να αναπτύξουν δεξιότητες και να πιστέψουν στον εαυτό τους.
Μέλημά της είναι να κάνει τη μάθηση ευχάριστη, ενθαρρύνοντας τα παιδιά, εμψυχώνοντάς τα, και δίνοντάς τους κίνητρα.
Βρίσκεται καθημερινά στο κέντρο, διδάσκει και ασχολείται προσωπικά με κάθε ένα από τα παιδιά. Είναι μητέρα δυο αγοριών και τη συνοδεύει πάντα το αίσθημα της ευθύνης για όλα τα παιδιά του κόσμου. Αναγνωρίζοντας ότι της εμπιστεύεστε ό,τι πολυτιμότερο έχετε, παίρνει αυτό το ρόλο σοβαρά και με έντονο συναίσθημα ευθύνης. 

Κέντρο Σχολικής Μελέτης - Eργαστήριο Αγγλικών - Ναταλία Δημητριάδη




Κατερίνα Κριτικάκη

Ειδική Παιδαγωγός - Δασκάλα Μελέτης

Πτυχιούχος του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Α.Π.Θ. με μεταπτυχιακές σπουδές στην Ειδική Αγωγή και διδακτική εμπειρία στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης και της παράλληλης στήριξης. Διδάσκει παράλληλα και στα Εκπαιδευτήρια Κωστέα Γείτονα. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια που αφορούν στις μαθησιακές δυσκολίες  και την παράλληλη στήριξη μαθητών. Θεωρεί τη δουλειά της λειτούργημα και πιστεύει ότι ρόλος της δεν είναι μόνο να εκπαιδεύσει τους μαθητές σε γνωστικό επίπεδο, αλλά και να τους εμφυσήσει αξίες, αρχές και αλληλοσεβασμό. Βρίσκοντας βαρετή την τυπική διδασκαλία, βρίσκει πάντα ελκυστικούς για τα παιδιά τρόπους στο να κατανοήσουν καινούρια πράγματα. Κατά τη διάρκεια της καθημερινής μελέτης στοχεύει στο να καταστήσει τον κάθε μαθητή ικανό στο να ανακαλύψει τον καλύτερο και ευκολότερο τρόπο για εκείνον να μάθει. 

Κέντρο Σχολικής Μελέτης - Eργαστήριο Αγγλικών - Κατερίνα Κριτικάκη




Ευαγγελία Πίτσα

Παιδαγωγός - Δασκάλα Μελέτης

Πτυχιούχος Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων με μεταπτυχιακές σπουδές στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια Λογοθεραπείας, καλύπτοντας όλο το φάσμα διαταραχών φωνής, ομιλίας, λόγου και άρθρωσης. Παράλληλα έχει λάβει μέρος και σε προγράμματα επιμόρφωσης με θέμα τον σχολικό εκφοβισμό και την θυματοποίηση, εστιάζοντας στην αυτορρύθμιση και διαχείριση συναισθήματος και συμπεριφοράς  καθώς και στην αλληλεπίδραση με τη σχολική επίδοση. 
Πιστεύει πως η διδασκαλία χρειάζεται ψυχή και προσωπικότητα. Για τον λόγο αυτό, κατά τη διάρκεια της μελέτης στοχεύει στο να συλλαμβάνει ευφάνταστους τρόπους προσέγγισης με τους οποίους να μπορεί κάθε φορά να αποδίδει την βαθύτερη ουσία των μαθημάτων. Χωρίς να περιορίζεται στην απλή μετάδοση της γνώσης, υιοθετεί βοηθητικό, συμβουλευτικό και συνεργατικό ρόλο προκειμένου οι ίδιοι οι μαθητές να αναλαμβάνουν ενεργό δράση στην διαδικασία της μάθησης και στην κατάκτηση της γνώσης.

 

Κέντρο Σχολικής Μελέτης - Eργαστήριο Αγγλικών - Ευαγγελία Πίτσα




Ηλέκτρα Κρίνα

Παιδαγωγός - Δασκάλα Μελέτης

Πτυχιούχος  Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια που αφορούν τον σχολικό εκφοβισμό και την αντιμετώπιση του φαινομένου αυτού στην σχολική κοινότητα και τις μαθησιακές δυσκολίες.

Θεωρεί ότι ο σωστός παιδαγωγός οφείλει να είναι πάντα κοντά στα παιδιά και να στοχεύει στην μόρφωσή τους, άλλα εξίσου μέλημά του είναι να εμφυσήσει στους μαθητές του αξίες, όπως ο σεβασμός προς τον συνάνθρωπο, η αποδοχή της διαφορετικότητας, η ανάπτυξη και η όξυνση της κριτικής σκέψης και να τους περνάει θετικά μηνύματα και πρότυπα. Προσπαθεί πάντα να βρει αποδοτικούς τρόπους για την αφομοίωση και κατάκτηση των γνώσεων ανάλογα με τις δυνατότητες του κάθε μαθητή, γι αυτό και κατά την διάρκεια της μελέτης στοχεύει ο μαθητής να στηρίζεται στις δυνάμεις του και να έχει αποκτήσει την σιγουριά και την αυτοπεποίθηση ότι μπορεί να κατακτήσει οποιαδήποτε γνώση με μεθοδευμένη δουλειά, προσπάθεια και επιμονή.

 

Κέντρο Σχολικής Μελέτης - Eργαστήριο Αγγλικών - Ηλέκτρα Κρίνα




Βιβιάνα Βρούση

Φιλόλογος/Παιδαγωγός - Δασκάλα Μελέτης

Πτυχιούχος του Τμήματος Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων με ειδίκευση στον τομέα της Φιλοσοφίας. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια που αφορούν την Συμβουλευτική. Πιστεύει πως ο ρόλος του εκπαιδευτικού είναι να αποτελεί πηγή έμπνευσης και να διευκολύνει τη διαδικασία μάθησης. Είναι απαραίτητο να έχει τη δυνατότητα να αποδώσει ό,τι καλύτερο μπορεί, να παρέχει ένα δημιουργικό και ελεύθερο περιβάλλον, να παρέχει ευελιξία, κινητικότητα και να δημιουργεί δυνατές προσωπικότητες. Η μάθηση πρέπει να εστιάζει στον τρόπο μάθησης και στην ενθάρρυνση του μαθητή.

Κέντρο Σχολικής Μελέτης - Eργαστήριο Αγγλικών - Βιβιάνα Βρούση




Alexandra Sakelaris

Καθηγήτρια Αγγλικών - English Fluency Workshop

Διδάκτωρ του πανεπιστημίου Μπρίστολ και κάτοχος πτυχίου Αγγλικής Φιλολογίας του πανεπιστημίου Αθηνών. Διδάσκει Αγγλικά στο Αμερικάνικο Κολλέγιο τα τελευταία 20 χρόνια. Ξεκίνησε την ακαδημαϊκή της καριέρα ως καθηγήτρια Αγγλικής Λογοτεχνίας στο πανεπιστήμιο του Μπρίστολ και στη συνέχεια δίδαξε Αγγλικά, Λογοτεχνία και Δημιουργική Γραφή στο Αμερικάνικο Κολλέγιο, όπου συνεχίζει να διδάσκει. Η διδακτορική της διατριβή διερεύνησε το μύθο της Ηλέκτρας σε Ελληνικό, Γερμανικό και Αμερικανικό δράμα.

 
Κέντρο Σχολικής Μελέτης - Eργαστήριο Αγγλικών - Alexandra Sakelaris




Έρρικα Φουντούλη

Δασκάλα χορευτικής κινησιολογίας, zumba, modern jazz / hip hop

Απόφοιτη του Αμερικάνικου Κολλεγίου Ελλάδος – Deree στο τμήμα Επικοινωνίας. Παράλληλα με τις σπουδές της απέκτησε και τα Διπλώματα Χορευτή και Διδασκαλίας Λατινοαμερικάνικων Χορών από το IDTA (International Dance Teachers Association) και έχει προπονηθεί για την διεξαγωγή αγώνων σε εθνικό και παγκόσμιο επίπεδο. Είναι πιστοποιημένη καθηγήτρια Zumba, Zumba Kids & Kids Jr., Aqua Zumba και Pilates. Κατέχει πολύχρονη χορευτική και θεατρική εμπειρία σε παραστάσεις και η διδακτική της εμπειρία μετράει πάνω από 10 χρόνια σε σχολές χορού σε τμήματα λάτιν, Jazz, μοντέρνου χορού, hip-hop, Musical, Χορευτικής και Θεατρικής Κινησιολογίας. Αμέσως μετά τις σπουδές της δούλεψε στην τηλεοπτική παραγωγή του MEGA «So You Think You Can Dance» ως βοηθός χορογράφου και υπεύθυνη διαγωνιζόμενων και στην παραγωγή του ALPHA «Baby Dance” ως Casting Director και υπεύθυνη διαγωνιζόμενων.
Η αδυναμία της στα παιδιά ήταν αυτή που την ώθησε να ασχοληθεί αποκλειστικά με την διδασκαλία.

Κέντρο Σχολικής Μελέτης - Eργαστήριο Αγγλικών - Έρρικα Φουντούλη




Μαργαρίτα Πολυδωροπούλου

​Παιδοψυχολόγος - Εξωτερική Συνεργάτης

Πτυχιούχος του τμήματος ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών και απόφοιτη του μεταπτυχιακού τμήματος “Child and Adolescent Mental Health”, (University College London), ειδικεύεται στην ψυχική υγεία των παιδιών και των εφήβων και έχει εκπαιδευτεί στις προβολικές δοκιμασίες για παιδιά και για ενήλικες.  Μέσα από τις προβολικές δοκιμασίες (Δοκιμασία Θεματικής Αντίληψης για Παιδιά (Children’s Apperception Test - C.Α.Τ.), Δοκιμασία Θεματικής Αντίληψης (Thematic Apperception Test - Τ.Α.Τ.), Δοκιμασία των Κηλίδων Μελάνης του RORSCHACH) αλλά και το παιδικό ιχνογράφημα αποκαλύπτονται τα συναισθήματα του παιδιού ενώ παράλληλα αναπτύσσεται μια πιο ξεκάθαρη εικόνα για τον βαθμό οργάνωσης της προσωπικότητας του, την εικόνα του εαυτού του και των άλλων μέσα του, τον τρόπο που διαχειρίζεται τις σκέψεις, τα συναισθήματά του, τη συμπεριφορά του, αλλά και την ίδια την πραγματικότητα. Έτσι αναδύονται σημαντικά στοιχεία του ψυχισμού του παιδιού, όπως ανάγκες, άγχη, επιθυμίες τα οποία δεν μπορούν να εκφραστούν με διαφορετικό τρόπο.

Κέντρο Σχολικής Μελέτης - Eργαστήριο Αγγλικών - Μαργαρίτα Πολυδωροπούλου




Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕΝΤΑΞΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ